REGULAMIN
1. WSTĘP
1.1.
Sprzedaż produktów za pośrednictwem sklepu internetowego www.imodesign.pl realizuje Aleksandra Pomorska, prowadząca działalność gospodarczą: IMOdesign Aleksandra Pomorska, ul. Bałkańska 2e/4, 42-612 Tarnowskie Góry, nip: 645-218-54-49
1.2.
Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem biuro@imodesign.pl
1.3.
Adres korespondencyjny sklepu IMOdesign Aleksandra Pomorska, ul. Feliksa Piestraka 19, 42-600 Tarnowskie Góry
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
3. ZAMAWIANIE
3.1.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
3.2.
Meble na indywidualne zamówienie, o niestandardowych wymiarach, innych wymiarach niż te dostępne w sklepie, nietypowych kolorach bądź rodzaju wykończenia można składać tylko i wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje w wiadomości zwrotnej formularz podsumowujący zamówienie. W formularzu znajdować się będzie: imię i nazwisko zamawiającego, adres dostawy towaru, numer telefonu, adres email, rodzaj mebla, model, wymiary, wykończenie blatu, wykończenie postawy stalowej a także dodatkowe informacje takie jak np. koszty dostawy, czas realizacji itp. Klient zobowiązany jest potwierdzić zgodność treści formularza podsumowującego zamówienie.
3.3.
W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego:
3.3.1.
Należy wejść na stronę internetową www.imodesign.pl, dokonać wyboru modelu Towaru, koloru, rozmiaru, rodzaju wykończenia lub innego charakterystycznego parametru oraz ilości. Klient podejmuje kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
3.3.2.
Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich Kliknięcie przycisku “Dodaj do koszyka”.
3.3.3.
Na stronie “Koszyk” wyświetlane są Towary dodane przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Klient ma możliwość usunięcia Towaru z Koszyka, zmiany jego ilości, oraz kontynuacji zakupów. Jeżeli klient posiada kod rabatowy, może go wpisać odpowiednią rubrykę formularza, obniżając cenę Towaru.
3.3.4.
Po sprawdzeniu stanu Zamówienia Klient może przejść do kolejnego etapu wypełniania formularza Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku “Przejdź do kasy”. W tym etapie Klient podaje dane niezbędne do realizacji Zamówienia, informacje dodatkowe, a także wybiera formę płatności oraz sposób dostawy spośród dostępnych na stronie Sklepu.
3.3.5.
Klient składa Zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy. Wysłanie formularza następuje przez kliknięcie przycisku “Zamawiam i płacę” w formularzu Zamówienia. Każdorazowo przed Dostawą Zamówienia do Sprzedawcy podawana jest cena łączna wybranych Towarów oraz łączny koszt wybranego sposobu Dostawy.
3.3.6.
Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług oraz kosztów dostawy i wybranej metody płatności.
3.3.7.
Złożenie zamówienia oraz jego opłacenie stanowi złożenie przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia.
3.3.8.
Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła w ciągu 3 dni roboczych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty. W tym momencie między Kupującym a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży produktów objętych Zamówieniem. W przeciwnym wypadku Sprzedawca niezwłocznie zwraca zapłaconą kwotę Kupującemu.
3.3.9.
Klient dokonuje płatności za zamówione Towary w formie ustalonej ze Sklepem. W przypadku składania Zamówienia bezpośrednio przez stronę www.imodesign.pl Klient przy składaniu zamówienia wybiera wariant płatności spośród form płatności przedstawionych na Stronie internetowej Sklepu.
3.3.10.
Zaksięgowanie wpłaty od Kupującego w wysokości podanej w podsumowaniu Zamówienia na koncie firmowym Sklepu lub przesłanie przez Sprzedającego do Kupującego potwierdzenia przyjęcia zamówienia – w zależności co zaszło później – uznaje się za początek terminu realizacji zamówienia.
4.1.
W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem poczty elektronicznej:
4.4.1.
W przypadku, gdy Klient ma zamiar złożyć zamówienia za pomocą poczty elektronicznej wysyła zapytanie o dany przedmiot na adres: imodesignpl@gmail.com
4.4.2.
Klient otrzymuje w wiadomości zwrotnej od Sklepu wycenę zamówienia (kwota brutto), koszty przesyłki (kwota brutto) oraz przybliżony czas realizacji.
4.4.3.
Po akceptacji przez Kupującego wyceny i wyrażenia chęci zakupy przedmiotu Sklep przesyła Klientowi droga elektroniczną: – formularz podsumowujący zamówienie. W formularzu znajdować się będzie: imię i nazwisko zamawiającego, adres dostawy towaru, numer telefonu, adres email, rodzaj mebla, model, wymiary, wykończenie blatu, wykończenie postawy stalowej a także dodatkowe informacje takie jak np. koszty dostawy, czas realizacji itp. Klient zobowiązany jest potwierdzić zgodność treści formularza podsumowującego zamówienie. – fakturę Pro-forma do opłacenia; na opłacenie faktury Pro-forma Kupujący ma 7 dni od dnia otrzymaniu faktury.
4.4.4.
Zaksięgowanie wpłaty od Kupującego na koncie firmowym Sklepu uznaje się za początek terminu realizacji zamówienia. Sklep potwierdza w wiadomości do Klienta fakt przyjęcia zamówienia do realizacji w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania wpłaty – w tym momencie między Kupującym a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży produktów objętych zamówieniem.
4. DOSTAWA
4.1. Koszty dostawy mozna sprawdzić w zakładce → Wysyłka
4.2. Dostawa produktów do Klientów odbywa się za pośrednictwem zewnętrznych firm kurierskich.
4.3. Koszty dostawy pokrywa Kupujący.
4.4. Koszty dostawy podane są w opisie produktu.
4.5. Z takimi kosztami muszą się Państwo liczyć również w przypadku zwrotu towaru.
4.6. Czas dostawy wynosi w przybliżeniu około 48 godzin od nadania przesyłki.
4.7. Od czasu dostawy należy odliczyć dni wolne od pracy.
4.8. Przed nadaniem przesyłki informujemy klienta mailowo, lub telefonicznie kiedy przesyłka zostanie nadana.
4.9. Klient zobowiązany jest podać numer telefonu kontaktowego, który będzie przekazany Dostawcy w celu dokładnego umówienia terminu dostawy.
4.10. W dniu przygotowania Towaru do wysyłki Klientowi przekazywana jest na adres poczty elektronicznej bądź telefonicznie informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę. Jeżeli termin dostawy będzie nieodpowiedni dla Klienta, można ten termin ustalić ponownie ale nie później niż do 14 dni roboczych od daty powiadomienia.
4.11. Przy odebraniu przesyłki Kupujący powinien sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W razie stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia opakowania Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.
4.12. Produkty można odbierać osobiście pod adresem: Tarnowskie Góry, ul. Wodna 6
5. GWARANCJE
6. REKLAMACJE
7. DANE OSOBOWE
7. Ochrona danych osobowych
7.1.
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma IMOdesign
7.2.
Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu zamówienia oraz w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z dyspozycją Klienta na zasadach określonych przepisami rozdziału 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane będą przechowywane przez okres pięciu lat od zakończenia roku podatkowego w którym miało miejsce rozpatrzenie reklamacji.
7.3.
Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom.
7.4.
Posiada Pan/Pani prawo żądania od Administratora dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
7.5.
Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
7.6.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania może utrudnić lub uniemożliwić rozpoznanie reklamacji.
7.7.
Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
8. ZWROTY
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Data odbioru liczona jest od dnia otrzymania paczki, czyli dostarczenia przez kuriera jeśli paczka została wysłana lub od daty zakupu jeśli produkt został odebrany osobiście.
Stan zwracanego towaru
Jeżeli zakupiony towar nie będzie nosić śladów użytkowania i jeżeli produkt nie będzie zniszczony, porysowany, wygięty itd środki zostaną zwrócone na numer rachunku podany w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni roboczych.
- W przypadku zapłaty za towar przy odbiorze u kuriera czyli za pobraniem, wpłata zostanie zwrócona na numer konta podany w formularzu zwrotu
- W przypadku gdy wpłata zostala wysłana przelewem zwrot będzie wysłany na to samo konto z którego wpłyneły do nas środki.
- W przypadku wpłaty za pośdrednictwm Przelewy 24 lub Payu zwrot zostanie wysłany w tej samej formie, czyli przez bramki płatnosci.
- Z możliwości zwrotu wyłączone są akcesoria wykonywane na indywidualne zamówienie klienta (wymiary, kolor, rodzaj wykończenia, wzór)
Jak mogę zwrócić zakupiony produkt ?
Upewnij się, że spełniasz warunki zwrotu zakupionego produktu:
- Zakup dokonany został na Klienta będącego Konsumentem jak również na Przedsiębiorcę na prawach konsumenta
- Nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.
- Data odbioru liczona jest od dnia otrzymania paczki, czyli dostarczenia przez kuriera jeśli paczka została wysłana lub od daty zakupu jeśli produkt został odebrany osobiście. Jeżeli nie pamiętasz daty odbioru, sprawdzimy ją sami.
- Produkt nie nosi śladów użytkowania i nie jest zniszczony.
- Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone czy wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
- W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.
Wypełnij formularz zwrotu towaru dostępny tutaj → Formularz zwrotu
Wyślij zwracany produkt na adres firmy:
IMOdesign
ul. Feliksa Piestraka 19
42-600 Tarnowskie Góry
tel: 668 251 611, sklep@imodesign.pl
paczkomat: TGO06N Kopernika 2A, Tarnowskie Góry 42-606
Jak nadać kuriera:
Zwrot możesz wysłać we własnym zakresie, na wyżej podany adres lub za naszym pośrednictwem.
Koszt zwrotu zlecony za naszym pośrednictwem wynosi:
- 18 zł jeżeli jest wysyłany kurierem
- 14 zł jeżeli zostanie nadany przez paczkomat
Koszt zostanie odliczony od zwracanej należności.
Jeżeli chcą nam Państwo zlecić zamówienie kuriera należy zaznaczyć taką opcję przy wypełnieniu formularza zwrotu. Wysyłamy wtedy mailowo list przewozowy, który należy wydrukować i nakleić na paczkę. Po złożeniu wniosku kurier odbierze paczkę pod wskazanym adresem w przeciągu 24-48 godzin.
Standardowo zwrot wysyłany jest na adres podany przy składaniu zamówienia, jeżeli adres jest inny prosimy o podanie takiej informacji w formularzu zwrotu.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
9.2.
Kupujący przyjmuje do wiadomości, iż kolory produktów przedstawione w serwisie mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych produktu. Taka różnica może wynikać z różnic w sposobie wyświetlania kolorów przez monitor, a także z naturalnego charakteru surowca jakim jest drewno, w którym występują różnice w układzie i odcieniach usłojenia i nie stanowi podstawy do reklamacji.
9.3.
Wszystkie informacje, zdjęcia, grafiki zawarte na stronie internetowej Sklepu należą do Sprzedawcy, są chronione prawem autorskim.
9.4.
Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.
9.5.
W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
9.6.
Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
9.7.
Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: href=”http://ec.europa.eu/consumers/odr”>http://ec.europa.eu/consumers/odr/
9.8.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu.
9.9.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 26.02.2018 r.